Selamat Datang di Blog Kuu.. Blog Yang berisi tulisan-tulisan yng bersumber dari imajinasi,intuisi dan mimpi-mimpi serta cerita fiksi
RSS

Jumat, 23 Juli 2010

Jika aku harus pergii

Jika dirimuu berfikir ingin mencari sosok lain....
jika kau tak ingin akuu di sampingmuu lagi.....
jika engkau merasa keberadaankuu buatmuuu tak nyaman....
jika semuanya telah tiada...

tiada rasa itu buatkuuu...

tiada inginmuu bersamakuu...

tiada hasratmuu berbagi denganku....

tiada dan tiada aku di sisimu...
di hatimu.....

aku akan jujur...
aku akan jujur pada dirikuu..
jika aku "TERPAKSA" ingin jauh darimuu...

ingin kuu adalah ingin muuu...


demi bahagiamuu...

bahagiamu, bahagiakuuu...

0 komentar:

Posting Komentar

Ketika aku berdiri bagaikan sebuah cermin jernih di hadapanmu, kamu memandang ke dalam diriku dan melihat bayanganmu. Kemudian kamu berkata, Aku cinta kamu. Tetapi sebenarnya, kamu mencintai dirimu dalam diriku